Pytania i Odpowiedzi

Dlaczego serwis i-przetargi?

  • Oferujemy dostęp do tysięcy ogłoszeń w jednym miejscu.
  • Kryteria wyszukiwania dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
  • Dostęp do całej bazy on-line; codzienna subskrypcja z bieżącymi ogłoszeniami.
  • Aktualne oferty, Wyniki w jednej cenie.
  • Optymalizacja ustawień w trakcie trwania abonamentu bez dodatkowych opłat.

Do jakich ogłoszeń mam dostęp po dokonaniu rejestracji?

W naszym serwisie publikujemy:
  • 100% Rynku Zamówień publicznych, tj. powyżej progu unijnego (TED) oraz poniżej progu unijnego (BZP).
  • Zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 tys. zł.
  • Konkursy ofert
  • Zapytania ofertowe, zapytania o cenę
  • Przetargi niepubliczne
  • Licytacje i inne
  • Wyniki, Zamówienia z wolnej ręki, Ogłoszenia o dobrowolnej przejrzystości ex ante

Co należy zrobić, aby mieć dostęp do ogłoszeń?

Wystarczy dokonać rejestracji na bezpłatny 14-dniowy test, który wygasa automatycznie.

W celu zamówienia usługi abonamentowej wystarcz pobrać formularz zamieszczony na stronie www.i-przetargi.com.pl, wypełnić i odesłać.

W jaki sposób mogę zalogować się do systemu?

Po dokonaniu rejestracji i aktywowaniu konta przez Biuro Obsługi Klienta, logowanie do systemu polega wyłącznie na wpisaniu adresu e-mail podanego podczas rejestracji, na który każdorazowo przesyłamy link autoryzujący. Po kliknięciu masz już dostęp on-line.

Nie ma dla mnie odpowiedniego kryterium wyszukiwania. Jak mogę dotrzeć do ogłoszeń, które najbardziej mnie interesują?

Podczas rejestracji wystarczy wpisać odpowiednie słowa klucze i kody CPV, według których zostanie ustawione wyszukiwanie, jak również w trakcie trwania abonamentu, bez dodatkowych opłat, jest możliwość zoptymalizowania ustawień.

Od kilku dni nie otrzymuję ogłoszeń na swoją skrzynkę pocztową. Jaka jest przyczyna?

Prosimy sprawdzić czy usługa jest aktywna, a adres e-mail podany podczas rejestracji jest poprawny. Dodatkowo należy zweryfikować SPAM swojej skrzynki pocztowej. W przypadku braku rozwiązania zaistniałego problemu- prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Warto mieć na uwadze, że podczas aktywowania testu przesyłamy wszystkie aktualne ogłoszenia, a na Abonamencie już bieżące. Stąd też może wydawać się, że jest ich zdecydowanie mniej i rzadziej przychodzą. Zawsze można zalogować się do systemu, gdzie jest podgląd do wszystkich ogłoszeń bieżących i archiwalnych.

Otrzymuję ogłoszenia nie do końca spełniające moje oczekiwania. Czy mogę je doprecyzować?

Tak, wystarczy skontaktować się z BOK pod nr 12 399 42 19 lub wysłać email na adres biuro@i-przetargi.com.pl

Optymalizacja w trakcie trwania testu i abonamentu jest bezpłatna.

Jakie kwoty i okresy rozliczeniowe po okresie testowym mam do wyboru?

Proponujemy jeden rodzaj abonamentu i 3 różne okresy rozliczeniowe.

Ustawienia, które obejmują więcej niż 3 profile wyszukiwania/ 3 adresy e-mail podlegają indywidualnej wycenie.

Jest również możliwość, na życzenie Klienta, złożenie zamówienia na czas nieokreślony, za porozumieniem z Usługodawcą.

Maile przychodzą nieczytelne. Jak rozwiązać ten problem?

Prosimy sprawdzić ustawienia swojego konta pocztowego czy skrzynka odbiorcza odczytuje przychodzące wiadomości w formacie html.

Jak zmienić adres e-mail, na który przychodzą ogłoszenia?

Wystarczy nowy adres e-mail przesłać na biuro@i-przetargi.com.pl

Jak zrezygnować z usługi?

Bezpłatny test wygasa automatycznie.

W usłudze abonamentowej należy przesłać wypowiedzenie na miesiąc przed końcem okresu umownego, a po upływie okresu, na jaki Klient wykupił dostęp do Usługi, Umowa ulega przekształceniu w Umowę na czas nieoznaczony, z zachowaniem miesięcznego okresu rozliczeniowego, chyba że Strony postanowią inaczej.

Rezygnacja z usługi zawsze jest przez serwis i-przetargi potwierdzana.