Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.

Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia, w tym dostawy

Tryb zamówienia Korekta
Rodzaj zamówienia Usługi
Tytuł Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
Zamawiający

Dostępne dla zalogowanych

Miejsce realizacji Gdańsk
Data publikacji 2024-12-04
Data składania ofert 10/12/2024, Godzina 10:00
Dokumenty do pobrania

Dostępne dla zalogowanych

Dotyczy zamówienia
Kod CPV 726110006 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
722630006 Usługi wdrażania oprogramowania
722620009 Usługi rozbudowy oprogramowania
722500002 Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
Numer korekty 5876444