14 dni bezpłatnego testu
Tryb zamówienia | Wynik |
---|---|
Rodzaj zamówienia | Zamówienia łączone |
Tytuł | Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Pawłowie |
Zamawiający | Dostępne dla zalogowanych |
Miejsce realizacji | Pawłów |
Data publikacji | 2024-09-26 |
Dotyczy zamówienia | |
Kod CPV |
349282000 Ogrodzenia 374000002 Artykuły i sprzęt sportowy 450000007 Roboty budowlane 454000001 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 454500006 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 454430004 Roboty elewacyjne 454421008 Roboty malarskie 454410000 Roboty szklarskie 454210004 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 454211005 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 453000000 Roboty instalacyjne w budynkach 453300009 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 453310006 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 453311007 Instalowanie centralnego ogrzewania 453100003 Roboty instalacyjne elektryczne 452000009 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 452625202 Roboty murowe 452625226 Roboty murarskie 452624005 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 452624108 Wznoszenie konstrukcji budynków 452623004 Betonowanie 452610004 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 452332001 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 452100002 Roboty budowlane w zakresie budynków 452122008 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 451130002 Roboty na placu budowy 451120005 Roboty w zakresie usuwania gleby 451127208 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 451113001 Roboty rozbiórkowe 451112000 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 451112914 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu |
Numer wyniku | 5702456 |
Używając tego serwisu zgadzasz się na przechowywanie plików cookies w przeglądarce na Twoim komputerze. Kontynuuj